Najkomunikativnije javne ličnosti i organizacije u 2013. prema tradicionalnom istraživanju PR agencije "Pragma"

Dačić, Vučić i Ljajić najkomunikativniji

Beograd, 28. februar 2014. - Ivica Dačić, Aleksandar Vučić, Rasim Ljajić (kao i svih 13 godina unazad), Zorana Mihajlović, Ivan Tasovac, te Saša Janković (zaštitnik građana) i Saša Radulović - bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u Srbiji tokom 2013. godine, pokazuju rezultati tradicionalnog istraživanja "Novinar - Vaš prijatelj" koje je, trinaesti put za redom, tokom decembra 2013. i januara ove godine, sprovela PR agencija "Pragma"

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri

Pobednici. Autor: Dušan Gađanski, saradnik agencije "Pragma"

 

Među javnim ličnostima koje su tokom 2013. godine - prema mišljenju novinara najrelevantnijih srpskih medija - na kvalitetan način, promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, prednjače Aleksandar Vučić i Jorgovanka Tabaković, a slede - Boris Tadić i Čedomir Jovanović. Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali su Poreska uprava Srbije, Poverenik za informacije od javnog značaja i Narodna banka Srbije, a od javnih preduzeća JP "Skijališta Srbije".

U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija najbolje su komunicirali s medijima Izdavačka kuća "Laguna" i "MK Mountain resort". Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Rukometni savez Srbije, Vaterpolo klub "Crvena zvezda" i organizaciju "Transparentnost Srbija".

U kategoriji predstavnika privrednih i neprivrednih organizacija, u komunikaciji s medijima, najviše su se istakli portparol Hitne pomoći Nada Macura, Vera Vida iz Centra za zaštitu potrošača i Miladin Ševarlić iz Društva agrarnih ekonomista.

Organizovani događaj koji je, prema mišljenju novinara, obeležio prošlu godinu u Srbiji jeste Svetsko prvenstvo u rukometu za žene, održano u našoj zemlji.

Ovo su samo neki od rezultata istraživanja stavova više od 300 novinara srpskih medija, sprovedenog tokom decembra 2013. i januara ove godine. U tradicionalnom istraživanju "Novinar - Vaš prijatelj" koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija "Pragma", ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.

 


 

Kako su novinari glasali svih ovih godina?