Odnosi s medijima i odnosi s novinarima

Odnosi sa medijima i odnosi sa novinarima su glavne aktivnosti PR sektora. PR agencija PRAGMA ima specijalne odnose sa medijima. Kako bismo imali stalne dobro osmišljene i realizovane akcije za naše klijente, PRAGMA osmišljava i organizuje PR aktivnosti ali i menadžment i marketing konsalting za mnoge domaće medije.

Mediji u našoj strategiji imaju poseban tretman: posebne cene, specijalne projekte za medije, akcije sponzorstva, edukativne programe, a zajedno često radimo emisije i posebne medijske programe.

Istraživački sektor PRAGMA proizvodi svake godine medijsku mapu Srbije. U njoj se nalaze sve informacije o svakom od medija, kao i kompletna "slika" medijske publike: čitalaca, slušalaca i gledalaca domaćih medija.

 

Usluge u oblasti odnosa sa medijima i odnosa sa novinarima

  • Organizacija press konferencija
  • Press bilten
  • Regionalni press bilten
  • Informacije i saopštenja za štampu
  • Brifinzi (za strane i za domaće novinare)
  • Seminari i savetovanja za novinare
  • Dan otvorenih vrata za novinare
  • Organizacija tura (izleta) za novinare
  • Monitoring
  • Press clipping