Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
Odnosi sa medijima i odnosi sa novinarima su glavne aktivnosti PR sektora. PR agencija PRAGMA ima specijalne odnose sa medijima. Kako bismo imali stalne dobro osmišljene i realizovane akcije za naše klijente, PRAGMA osmišljava i organizuje PR aktivnosti ali i menadžment i marketing konsalting za mnoge domaće medije.
Mediji u našoj strategiji imaju poseban tretman: posebne cene, specijalne projekte za medije, akcije sponzorstva, edukativne programe, a zajedno često radimo emisije i posebne medijske programe.
Istraživački sektor PRAGMA proizvodi svake godine medijsku mapu Srbije. U njoj se nalaze sve informacije o svakom od medija, kao i kompletna "slika" medijske publike: čitalaca, slušalaca i gledalaca domaćih medija.
Usluge u oblasti odnosa sa medijima i odnosa sa novinarima
- Organizacija press konferencija
- Press bilten
- Regionalni press bilten
- Informacije i saopštenja za štampu
- Brifinzi (za strane i za domaće novinare)
- Seminari i savetovanja za novinare
- Dan otvorenih vrata za novinare
- Organizacija tura (izleta) za novinare
- Monitoring
- Press clipping