Pragma osmislila slogane Demokratske stranke

Naslovna strana letka koji je distribuiran početkom avgustaŠabac, Beograd, 4. oktobar 2004 - "Srbija (pa konkretan grad...) - naša kuća" - bio je udarni slogan centralne kampanje Demokratske stranke za lokalne izbore.

Autor slogana je kreativni tim PR agencije PRAGMA (vođa projekta Miroljub S. Nikolić), a kreativni koncept koji je preuzela i centrala DS rađen je za potrebe kandidata DS za gradonačelnika Šapca Miloša Miloševića.

Osnovni slogan je "Šabac - naša kuća", a izvedeni slogani koji su pratili kampanju bili su: "Naš grad - naša kuća", "Naše selo - naša kuća", "Dogovor kuću gradi", "Da gradimo zajedno". Tim dizajnera agencije PRAGMA je osmislio i bazično rešenje vizuelnog znaka kampanje - kuća sa krovom u obliku strelice koja ide ka nebu.

Ilustracija: Naslovna strana letka koji je distribuiran početkom avgusta (kliknite na sliku za uvećani prikaz)