Seminari u organizaciji PR agencije Pragma
Seminari se realizuju prema potrebama svake pojedine organizacije. Procedura je sledeća: Snimi se stanje i izradi se program koji će dati maksimalne rezultate za organizaciju. Krajnje specifično napravljene studije slučaja (primeri koji odgovaraju organizaciji) i kreativne radionice (hipotetičke situacije u kojima će se naći organizacije) daju maksimalne efekte u prenošenju veština do polaznika. Programi traju od dva ili tri dana, pa sve do dve nedelje.
Reference PR agencije PRAGMA u edukaciji iz oblasti PR-a, poslovne komunikacije, marketinga, medija:
2007: Predavači iz Pragme realizovali su seminare na temu marketing i PR sindikata za potrebe Saveza samostalnih sindikata metalaca, odnosno poljoprivrede i prehrambene industrije Vojvodine
2006: realizacija seminara za agente prodaje iz listova u okviru Udruženja "Lokal pres"
2006: realizacija seminara iz oblasti političkog marketinga i PR-a za predstavnike skupština opština Novi Pazar, Tutin i Sjenica
2006: realizacija edukativnog kursa iz oblasti poslovne komunikacije za srednji menadžment JKP "Parking servis" Beograd
2005: realizacija seminara iz oblasti korporativne kulture i javnog nastupa za direktore filijala Nacionalne službe za zapošljavanje
2005: realizacija seminara za PR i odnose s medijima za PR saradnike iz filijala Nacionalne službe za zapošljavanje
2004: realizacija Trening radionice "Odnosi s javnošću", u okviru Kampa "Tara 2004" (organizator NVO "Pokretač", pod pokroviteljstvom Ministarstva za rad i socijalnu politiku Vlade Srbije i Skupštine grada Beograda)
2003: realizacija seminara iz oblasti interne i eksterne komunikacije sa važnim ciljnim grupama za načelnike službi i glavne sestre Zdravstvenog centra "Sveti Luka" Smederevo
2002: realizacija Trening radionice "Odnosi s javnošću za nevladine organizacije", u okviru Kampa "Grocka 2002" za decu žrtava ratova od 1990. godine (organizator Udruženje boraca ratova od 1990. godine Republike Srbije, pod pokroviteljstvom Ministarstva za rad i socijalnu politiku Vlade Srbije)
2001: realizacija Trening radionice "Odnosi s javnošću", u okviru Kampa "Grocka 2001" za decu žrtava ratova od 1990. godine (organizator Udruženje boraca ratova od 1990. godine Republike Srbije, pod pokroviteljstvom Ministarstva za rad i socijalnu politiku Vlade Srbije)
2001, 2003, 2004: edukacija (treninzi, brifinzi i konsalting) za političare kandidate na izborima u Srbiji, Crnoj Gori i Republici Srpskoj
2000 - 2005. seminari i predavanja "PR za lokalne nevladine organizacije" u okviru projekta Centra za razvoj neprofitnog sektora
Vesti
Tara
Treća po redu, tradicionalna radionica iz oblasti odnosa s javnošću i novinarstva, namenjena deci žrtava ratova od 1990, ove jeseni održana je u Centru dečjih odmarališta "Mitrovac" na Tari. Učesnici radionica su mladi ljudi, mahom studenti ili svršeni srednjoškolci, iz Beograda, Niša, Novog Sada, Kragujevca i Leskovca.
Iza projekta stoji nevladina organizacija "Pokretač", pokrovitelji su Ministarstvo za socijalna pitanja Vlade Srbije i Skupština grada Beograda, a PR kurs su realizovali predavači i saradnici PR agencije PRAGMA.
Foto: Polaznici PR radionice na Tari (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
Grocka
NVO "Pokretač" i agencija "Pragma" dodelili su sertifikate o uspešno završenim radionicama novinarstva i odnosa sa javnošću za decu žrtava poslednjih ratova. Radionice su organizovane od 15. do 25. novembra 2004. godine na Tari, a pod pokroviteljstvom Ministarstva za rad i socijalna pitanja i Skupštine grada Beograda.
Tom prilikom otvorena je i izložba karikatura stalnog saradnika Pragme Dušana Gađanskog kojom je započet projekat osnivanja Centra za kulturu Grocka.
Foto: Sa dodele sertifikata (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
Zlatibor
Saradnici za odnose s javnošću 20 filijala Nacionalne službe za zapošljavanje širom Srbije i članovi PR tima direkcije u Beogradu uspešno su, u okviru trodnevnog seminara na Zlatiboru, savladali veštine poslovne komunikacije i odnosa s medijima. Srž seminara koji je organizovala Pragma bila je prenošenje praktičnih i, pre svega, primenjivih veština od strane istaknutih urednika medija, kao i marketing i PR praktičara.
Foto: Seminar (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
Zlatibor
"Javni nastup i kultura komunikacije" bila je tema seminara namenjenog direktorima 25 filijala Nacionalne službe za zapošljavanje koji je, od 19-21. Oktobra, u Studentskom odmaralištu "Ratko Mitrović", realizovala PR agencija Pragma. Predavači su bili: Cvijetin Milivojević, Marko Stojanović, Ivan Mrđen, Mugdim Šehalić, dr Željko Ivaniš, Saša Barbulović i Mirko Marinović.
Foto: Sa seminara (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
Beograd
Trening centar za PR agencije "Pragma" započeo je edukativni seminar iz oblasti poslovne komunikacije i PR-a za predstavnike srednjeg nivoa menadžmenta JKP "Parking servis". Slušaoci će tokom šest nedelja savladati veštine vođenja kvalitetne interne komunikacije, formiranja tima, neverbalne komunikacije, građenja korporativnog identiteta i imidža, pregovaranja, a sva predavanja su upotpunjena specijalizovanim studijama slučaja i prilagođenim kreativnim radionicama.
Foto: Predavanje glumca Marka Stojanovića (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
PR i politički marketing u Sandžaku
Novi Pazar
Više od 20 polaznika iz opštinskih uprava Tutina, Novog Pazara i Sjenice prisustvovalo je seminaru iz oblasti odnosa s javnošću i političkog marketinga koji je, u Novom Pazaru, organizovala PR agencija Pragma.
Predavači su bili: dr Željko Ivaniš, Mirko Marinović, Mugdim Šehalić, Zoran M. Marković, Božidar Andrejić, Željko Vojinović, Saša Barbulović, Vladimir Ilić, Marko Stojanović i Cvijetin Milivojević. Koordinator projekta bio je Predrag Karasović.
Foto: Mugdim Šehalić je govorio o nastupu na radiju (kliknite na sliku za uvećani prikaz)
Sindikat metalaca o komunikaciji
Banja Junaković
Pokrajinski odbor Pokrajinske organizacije Samostalnog sindikata metalaca Srbije za Vojvodinu organizovao je, od 27. do 30. juna, u Banji Junaković, trodnevni seminar za predsednike većih sindikalnih organizacija, uz podršku danskog sindikata FFF.
O temi "Informisanje, marketing i odnosi sa javnošću u Sindikatu" govorio je direktor "Pragme" Cvijetin Milivojević, dok je kreativnu radionicu iz oblasti odnosa s medijima u kriznoj situaciji vodio Predrag Karasović.O iskustvima u razvoju sindikalnog marketinga, informisanju i odnosima sa javnošću u sindikatu FFF govorio je Mads Lund, koordinator aktivnosti za jugoistočnu Evropu iz odeljenja za medjunarodnu sindikalnu saradnju danskog sindikata FFF, a o ulozi sindikata u novom Zakonu o bezbednosti i zdravlju na radu predsednik udruženja "Stop mobing" iz Vršca Aleksandar Ilić.
Beograd
Godišnji razgovor, metode izbora zaposlenih za napredovanje, uloge menadžera svih hijerarhijskih nivoa, podizanje samopouzdanja zaposlenih, timski rad, selekcija kandidata i uvođenje u posao - neke su od tema o kojima su, u organizaciji Pragme, razgovarali učesnici seminara "Menadžment ljudskih resursa" koji je održan u prostorijama Udruženja novinara Srbije.
Predavač je bila Jasmina Kujundžić, a među polaznicima seminara bili su, između ostalih, zaposleni u Ministarstvu za zaštitu životne sredine Srbije, Komercijalnoj banci, JP "Elektromreža Srbije", Skupštini opštine Æuprija, SAP West Balkans...
Sledeći seminar iz ove oblasti Pragma će organizovati u decembru.
Beograd
Agencija Pragma organizovala je još jedan seminar o "Menadžmentu ljudskih resursa" u prostorijama Udruženja novinara Srbije, na kome su polaznici, između ostalih, bili zaposleni u Hyundai-u, Tranšped ProTeam-u, Le Belier-u, Skupštini opštine Stara Pazova, "Nedeljnom telegrafu"...
Teme seminara (predavač Jasmina Kujundžić) bile su: godišnji razgovor, metodi izbora zaposlenih za napredovanje, uloga menadžera svih hijerarhijskih nivoa, podizanje samopouzdanja zaposlenih, timski rad, selekcija kandidata i uvođenje u posao.
Sledeći seminar iz ove oblasti Pragma će organizovati u januaru.