Najkomunikativnije javne ličnosti i organizacije u 2007. prema izboru PR agencije "Pragma"

Ljajić, Šabić, Barać...

Beograd, 18. mart 2008. - Rasim Ljajić, Rodoljub Šabić, Verica Barać, Maja Kovačević-Tomić, Oliver Dulić i Bruno Vekarić - bili su najkomunikativniji državni funkcionereri u Srbiji tokom 2007. godine, dok je od javnih ličnosti iz političkih stranaka najupečatljiviji bio Aleksandar Vučić.

Na vrhu ličnosti koje su - prema mišljenju 130 anketiranih novinara iz najrelevantnijih srpskih medija - na kvalitetan način, promenili svoj imidž u odnosu na 2006. godinu nalaze se Velimir Ilić, Zoran Alimpić i Vojislav Šešelj.

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri.
Autor: Dušan Gađanski, saradnik agencije "Pragma"


Od predstavnika profitnih (privrednih) organizacija ovaj put je istaknuta Tanja Blečić, PR menadžer Telekoma, a iz sveta neprofitnih (nevladinih) organizacija Marko Blagojević iz Cesida. Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali su Ministarstvo za rad i socijalnu politiku Vlada Srbije i Povereništvo za informacije od javnog značaja - pokazuju rezultati istraživanja "Novinar - Vaš prijatelj" koje je, sedmi put zaredom, realizovala PR agencija Pragma.

U kategoriji neprofitnih organizacija izdvojili su se OEBS, UNICEF i Klinički centar Srbije, među profitnim (privrednim) organizacijama najbolje su komunicirali s novinarima Delta holding, VIP mobile i Rajfajzen banka, a među sportskim, uprkos svim neprijatnim dešavanjima u ovoj asocijaciji, Fudbalski savez Srbije.

U tradicionalnom istraživanju "Novinar - Vaš prijatelj" koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija PRAGMA, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: društvene privredne organizacije, privatne kompanije, ustanove kulture, sportske organizacije, humanitarne i druge nevladine organizacije, državne institucije, političke organizacije, najbolje press konferencije i najbolji press materijali. Do sada je anketirano više od 1.200 novinara i urednika medija u Srbiji.

 


 

Kako su novinari glasali svih ovih godina?