Virtuelna biblioteka

Preporučujemo knjige u izdanju poslovnih prijatelja PR agencije Pragma:

 

Na prvu loptu - Političko komuniciranje u Srbiji 1990-2007.
Cvijetin Milivojević
Na prvu loptu - Političko komuniciranje u Srbiji 1990-2007.

Sledeći definiciju prema kojoj političko komuniciranje čine "procesi razmene različitih političkih sadržaja u trouglu: vlast - mediji - javno mnjenje, odnosno između tri grupe aktera: političara, novinara i građana", Milivojević je napravio malu hronologiju višestranačja u Srbiji, od njegove rehabilitacije 1990. do danas.

Reč je o jednoj subjektivnoj novijoj istoriji političkog pluralizma u Srbiji, priređenoj u formi vremeplova odrastanja (i odumiranja) srpske višepartijske scene, političkih stranaka i organizacija, lidera i kandidata za lidere. Sve je, u ovoj knjizi, zapravo NA PRVU LOPTU. Tako je nekad objavljeno u nekim novinama i drugim publikacijama. Nema naknadne pameti i istorijske distance, a osnovni kriterijum na osnovu koga je autor, među nekoliko hiljada publikovanih priloga iz ove oblasti, izabrao baš ove nije, prevashodno, njihov kvalitet, već želja da pokrije najvažnije događaje i aktere koji su obeležili ovaj period.


Novinar - vaš prijatelj; PRiručnik za uspešne odnose s medijima
Cvijetin Milivojević
Novinar - vaš prijatelj; PRiručnik za uspešne odnose s medijima

Imperija - Glosar XXI veka za vladare, vojnike, novinare i razbojnike
Vladimir Ilić
Imperija - Glosar XXI veka za vladare, vojnike, novinare i razbojnike

"Ako knjiga pomogne da se makar jedan Srbin, makar jedan čovek, ma koje vere bio, izleči od najstrašnije bolesti 20. a bogami i 21. veka a to je od ideologije, meni će srce biti puno. A ako preventivno deluje na mlade ljude da ne podležu ideologiji i ako im pomogne da bolje razumeju to što nam se dešava, biće još bolje."


Putnici ludog tramvaja - priručnik za novinare
Ivan Mrđen, Đoko Kesić i Slaviša Lekić
Putnici ludog tramvaja - priručnik za novinare

Dvadeset autora, mahom uglednih novinara beogradskih redakcija, napravilo je priloge o tome kako se pišu određeni novinski prilozi (vest, članak, reportaža, kritika...), što je potkrepilo po jednim od svojih tekstova iz tog "žanra"...


Globalno Potemkinovo selo - meidjski rat od 1990. do 1995.
Cvijetin Milivojević
Globalno Potemkinovo selo - meidjski rat od 1990. do 1995.

Od kandidata do odbornika - priručnik iz oblasti političkog marketinga
Željko Vojinović
Od kandidata do odbornika - priručnik iz oblasti političkog marketinga

Željko Vojinović je dugo vremena bio jedan od najbližih saradnika pokojnog premijera Zorana Đinđića u Demokratskoj stranci. Bio je član marketinških i kontrolorskih štabova na izborima u Srbiji ali i Crnoj Gori. Od 2000. nije više član Demokratske stranke, odakle je istupio pošto je vodio kampanju za Slobodana Vuksanovićana prilikom unutarstranačkih izbora u DS-u. U knjizi "Od kandidata do odbornika" prenosi bogato iskustvo o tome kako voditi pravu predizbornu kampanju na lokalnom nivou.


Podela mišljenja
Miroljub Radojković
Podela mišljenja

Medium sindrom
Miroljub Radojković
Medium sindrom

Familija - medijski poredak novog sveta
Vladimir Ilić
Familija - medijski poredak novog sveta

Originalno i sveobuhvatno istraživanje mehanizma medijske manipulacije, jedne od najvažnijih tehnika vladavine modernog doba. Politikološkim i analitičkim pristupom, Familija Vladimira Ilića niže aspekte i paradokse medijskog rata tokom jugoslovenske krize i poziva čitaoce da "sastave slagalicu" i otkriju tajanstvene niti kojima se moćna politička i medijska aristokratija demokratskog zapada sjedinujuje u olimpijske krugove.


Tito u anegdotama
Zvonko Štaubringer i Miloje Popović
Tito u anegdotama

Reprint izdanje legendarnih anegdota o doživotnom predsedniku SFRJ, sa istovetnom opremom kao i prvo luksuzno izdanje.
320 strana, 23x21 cm, i tvrdi i broširani povez
(suizdavači: Dobar naslov i Pragma). ...

Cena 1000,00 dinara tvrdi i 900,00 broširani sa PDV